Loading color scheme

Linia pomocy pokrzywdzonym uruchomiona

Nasza linia jest już do Waszej dyspozycji

Informujemy, iż osoba pokrzywdzona może otrzymać wsparcie drogą telefoniczną bez podawania swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne i wymagane tylko w przypadku zarejestrowania Wnioskodawcy do Ośrodka/Punktu pomocy pokrzywdzonym.


Konsultant infolinii 24 godziny/dobę; 7 dni w tygodniu
Dyżury w języku angielskim w każdy poniedziałek 18.00-22.00
Dyżury w języku ukraińskim w każdy wtorek 18.00-22.00
Dyżury w języku rosyjskim w każdy wtorek 18.00-22.00

Konsultacje prawne - poniedziałki i wtorki w godzinach od 17:00 do 21:00, środy w godzinach od 18:00 do 22:00
Konsultacje psychologiczne - czwartki i piątki w godzinach od 17:00 do 21:00
Napisz do nas info@numersos.pl - poradnia mailowa – poniedziałki, czwartki, piątki w godzinach od 17.00 do 20.00
Dyżury w języku angielskim w każdy wtorek 17.00-20.00
Dyżury w języku ukraińskim w każdy poniedziałek 13.00-16.00
Dyżury w języku rosyjskim w każdą środę 17.00-20.00

Porady za pośrednictwem komunikatora internetowego - poniedziałki w godzinach od 13:00 do 15:00, w tym w języku migowym w godzinach od 14:00 do 15:00
Informujemy, iż konsultacje nie są prowadzone w dni ustawowo wolne.

Używamy plików cookies aby uzyskać najwyższą jakość funkcjonowania naszej strony internetowej
Więcej informacji Ok