Linia pomocy pokrzywdzonym uruchomiona

Nasza linia jest już do Waszej dyspozycji
Informujemy, iż osoba pokrzywdzona może otrzymać wsparcie drogą telefoniczną bez podawania swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne i wymagane tylko w przypadku zarejestrowania Wnioskodawcy do Ośrodka/Punktu pomocy pokrzywdzonym.
Konsultant infolinii 24 godziny/dobę; 7 dni w tygodniu
Dyżury w języku angielskim w każdy poniedziałek 18.00-22.00
Dyżury w języku ukraińskim w każdy wtorek 18.00-22.00
Dyżury w języku rosyjskim w każdy wtorek 18.00-22.00
Konsultacje prawne - poniedziałki i wtorki w godzinach od 17:00 do 21:00, środy w godzinach od 18:00 do 22:00
Konsultacje psychologiczne - czwartki i piątki w godzinach od 17:00 do 21:00
Napisz do nas info@numersos.pl - poradnia mailowa – poniedziałki, czwartki, piątki w godzinach od 17.00 do 20.00
Dyżury w języku angielskim w każdy wtorek 17.00-20.00
Dyżury w języku ukraińskim w każdy poniedziałek 13.00-16.00
Dyżury w języku rosyjskim w każdą środę 17.00-20.00
Porady za pośrednictwem komunikatora internetowego - poniedziałki w godzinach od 13:00 do 15:00, w tym w języku migowym w godzinach od 14:00 do 15:00
Informujemy, iż konsultacje nie są prowadzone w dni ustawowo wolne.