Linia pomocy pokrzywdzonym uruchomiona
Nasza linia jest już do Waszej dyspozycji - od 2022 roku nowe godziny dyżurów.
Informujemy, iż osoba pokrzywdzona może otrzymać wsparcie drogą telefoniczną bez podawania swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne i wymagane tylko w przypadku zarejestrowania Wnioskodawcy do Ośrodka/Punktu pomocy pokrzywdzonym.
Konsultant infolinii 24 godziny/dobę; 7 dni w tygodniu
Dyżury w języku angielskim w każdy poniedziałek 18.00-22.00
Dyżury w języku ukraińskim w każdą środę 18.00-22.00
Dyżury w języku rosyjskim w każdy wtorek 18.00-22.00
Konsultacje prawne - poniedziałki i wtorki w godzinach od 12:00 do 16:00, środy w godzinach od 16:00 do 20:00
Konsultacje psychologiczne - poniedziałki i wtorki w godzinach od 12:00 do 16:00, środy w godzinach od 16:00 do 20:00
Porady za pośrednictwem komunikatora internetowego w tym w języku migowym - poniedziałki w godzinach od 13:00 do 15:00